Pages

من أنا

صورتي
..( محمد أبووردة ).. قلم حر يحب بلده ووطنه ويتمني الخير له مهما حدث له به يخشي عليه من الذل والانكسار يعشق الحرية ويحلم أن يرفرف في سمائها

اضف اهداء

أضف " قلم حر " إلي مدونتك

اسرة مع بعضينا

تحدث معي مباشرة

الساعة كام دلوقتي ؟




زواري حبايبي

المتواجدون الآن

النهارده ايه ؟؟

plz, call me


يااااااااااااااه
نفسي أكلم الريس
وأقول له ع اللي في قلبي
يمكن حد عالم

هقوله :-
كل سنة وانت طيب يا ريس
واحنا مش طيبين
كل سنة وانت عايش
واحنا مش عايشين
كل سنة وانت بتحكم
واحنا غرقانين

فاكر ياريس شعبك
ولا طول عمرك من الناسيين
فاكر الغلابة والناس المساكين
كل ياريس عيش وهيص
واعتبرنا مش عايشين
واملي جيوبك
وانسي عيوبك
واملي السجون بالمظلومين
واوعي تنسي يا ريس
الاخوان المسلمين
اعتقلهم
عذبهم
ده هما أكيد المذنبين
هما اللي جابوه لنفسهم
ويقولوا لك مظلومين
حد قال لهم يقفوا ضدك
ويقولوا مين السبب ومين ومين
حكومتك ياريس حلوة أوي
اوعي تسمع كلام المجانين
حتي انزل ياريس بنفسك
وشوف اللي هما في الناس عاملين
أه
انا أسف
ياريس كنت هنسي أقولك

اني شاب ياريس
نفسي أشتغل
وأبني أسرة
وأكون من المبسوطين
ولا انت عامل البطالة عشان نكون مرتاحين ؟!
أه يا لئيم
ياريس يا حبيب الملايين
أنا سمعت ياريس
قال خير اللهم اجعله خير
ان ابن حضرتك جمال
زار بلد من بلاد المصريين
وبيقولوا دلوقتي بقوا عال وفرحانين
وكمان مبسوطين

طب ما تكلموا ينزل لنا
ده احنا برضوا محتاجين
وفي نهاية كلامي ياريس
افتكر انك ميت
وانك هتكون من التايهين
وفي الختام
مني السلام
عليك يا ريس
والي الأمام


زيارتك لنا تسرنا وتعليقك يسعدنا فشاركنا ولا تقرأ وترحل دون أن تترك بصمتك (نشرات rss)

0 التعليقات:

استطلاع رأى

صوت مصر

أنا حر

فى قلوبنا حى يا شهيد

من درر الكلام

حرية وعدالة

الحكاية من البداية

كان لازم نثور

الحرية لشرفاء الوطن

الحرية لشرفاء الوطن