Pages

من أنا

صورتي
..( محمد أبووردة ).. قلم حر يحب بلده ووطنه ويتمني الخير له مهما حدث له به يخشي عليه من الذل والانكسار يعشق الحرية ويحلم أن يرفرف في سمائها

اضف اهداء

أضف " قلم حر " إلي مدونتك

اسرة مع بعضينا

تحدث معي مباشرة

الساعة كام دلوقتي ؟




زواري حبايبي

المتواجدون الآن

النهارده ايه ؟؟

plz, call me



أحبائي الكرام
التدوينة المردة دي مش شعر
التدوينة المرة دي فضفضة كده
استحملوني بقي واسمعوني
أنا بقي النهاردة مرعووووووووووووب جدا
أنا يا اخواني نتيجتي هتظهر النهاردة
وخايف أوي أوي
مش عارف ليه عندي احساس اني ممكن أشيل السنة
وساعتها
مش عارف ايه اللي ممكن يحصلي لي لو ده حصل
مع اني والله واثق في اجاباتي
ومتأكد منها
والله يا اخوانا أنا مفيش ورقة اجابة في أي امتحان السنة دي
خرجت وسبت فيها صفحة بيضا
والله دايما الورقة كانت بتخلص مني في الامتحان
وأغلب الامتحانات طلبت ورقة تانية
عشان أنا كنت مخلصتش
ومتأكد من الحل
بس مش عارف ليه خايف
علي الرغم اني السنة اللي فاتت مش كنت بحل أوي
يعني كنت بحل بالمختصر جدا
وكنت بسيب أسئلة
ورغم ده جبت تقدير كويس الحمد لله
والمشكلة كمان اللي مخليني مرعوب أوي
ان واحد صحبي اتصل بيا
وبسلامته بيبشرني
وبيقول لي
انه حلم اني شيلت أربع مواد
ونعم التبشير يا ابني والله
والمشكلة كمان
ان كل أقسام الكلية ظهرت ما عدا القسم بتاعي
علي فكرة أنا في كلية العلوم
يعني بجد يا اخوانا
ادعولي من قلوبكم
نفسي علي الأقل
أثبت علي تقدير السنة اللي فاتت
واللي قبلها
يارب
ياااااااااارب
انقطع الرجا الا اليك ففرج عني ما أنا فيه


زيارتك لنا تسرنا وتعليقك يسعدنا فشاركنا ولا تقرأ وترحل دون أن تترك بصمتك (نشرات rss)

1 التعليقات:

 ܓ✿ يقول...

لا أعلم منذ متى كتبت هذا ,,
لكن بالنجاح والتوفيق في كل سنينك إن شاء الله...
وإنت إدعيلي =)

استطلاع رأى

صوت مصر

أنا حر

فى قلوبنا حى يا شهيد

من درر الكلام

حرية وعدالة

الحكاية من البداية

كان لازم نثور

الحرية لشرفاء الوطن

الحرية لشرفاء الوطن