Pages

من أنا

صورتي
..( محمد أبووردة ).. قلم حر يحب بلده ووطنه ويتمني الخير له مهما حدث له به يخشي عليه من الذل والانكسار يعشق الحرية ويحلم أن يرفرف في سمائها

اضف اهداء

أضف " قلم حر " إلي مدونتك

اسرة مع بعضينا

تحدث معي مباشرة

الساعة كام دلوقتي ؟




زواري حبايبي

المتواجدون الآن

النهارده ايه ؟؟

plz, call me


سامع كلام

بشوف أحلام

نفسي تتحقق مع الأيام


أحلف بأنى زهقت

طقيت من اللى جناب

من اللى حاصل أنا

الشَعر منى شاب


أصل الحكاية ما تسوى

من الألف .. للياء

وانزل وشوف الحياة

راح تلتقيها خراب


إكتب وقول يا قلم

اكتب وعيد تانى

لملم حروف الالم

من عند سجانى


مين اللى باع القضية

ومين اللى صاينها

والسكة فين يا بلد

ليه بس راميانى


كلام كتير بيدور

في الساقية زي التور

وأصبح كلام في كلام

وكله أصبح عادي

ملعون ابوك ياكلام

لو كنت على الفاضى

او منظرة أوفشخرة

يا حاضر بلا ماضى


هيه الحكايه إيه ؟

حاورينى ياطيطة

دى زاطت وهاصت قوى ..

وصياح بقى ماضى




زيارتك لنا تسرنا وتعليقك يسعدنا فشاركنا ولا تقرأ وترحل دون أن تترك بصمتك (نشرات rss)

4 التعليقات:

غير معرف يقول...

راااائع

محمد أبووردة يقول...

جزاكم الله خيرا علي تعليقكم
والحمد لله ان الكلمات المتواضعة دي اعجبت حضرتك
زادكم الله خيرا
وننتظر متابعتكم لنا دائما

محمود خيري يقول...

جميل جدا
وعجبني جدا الحت بتاعت
ملعون أبوك يا كلام لو كنت علي الفاضي
جزاكم الله خيرا
وأنصحك بالاستمرار والقراءة المستمرة
واستغلال هذه الموهبة دائما في الخير

محمد أبووردة يقول...

ماشي يا عم محمود الف شكر علي تعليقك يا جميل
وان شاء الله سأستمر في الكتابة
وجزاكم الله خيرا يا حودة علي النصيحة الحلوة دي

استطلاع رأى

صوت مصر

أنا حر

فى قلوبنا حى يا شهيد

من درر الكلام

حرية وعدالة

الحكاية من البداية

كان لازم نثور

الحرية لشرفاء الوطن

الحرية لشرفاء الوطن