Pages

من أنا

صورتي
..( محمد أبووردة ).. قلم حر يحب بلده ووطنه ويتمني الخير له مهما حدث له به يخشي عليه من الذل والانكسار يعشق الحرية ويحلم أن يرفرف في سمائها

اضف اهداء

أضف " قلم حر " إلي مدونتك

اسرة مع بعضينا

تحدث معي مباشرة

الساعة كام دلوقتي ؟




زواري حبايبي

المتواجدون الآن

النهارده ايه ؟؟

plz, call me



اليوم

الخميس

13 من رمضان 1430 هـ

3 من سبتمبر 2009 م


مضي من عمري 21 عاما

ياااااااااااااه

العمر بيجري بسرعة أوي

أنا فاكر والله اول يوم من عمري في السنة اللي فاتت

وايه اللي كان حصل فيها

وفاكر برضه أول يوم في السنة اللي أتممت فيها 6 سنين

انا فاكر الحاجت دي كلها

زي ما تكون امبارح

فعلا العمر بيجري بسرعة أوي



أيام وسنين عمالة بتفوت

وأنين وحنين بيموت

ورحيل خلاص مكتوب

يارب صبرنا




زيارتك لنا تسرنا وتعليقك يسعدنا فشاركنا ولا تقرأ وترحل دون أن تترك بصمتك (نشرات rss)

5 التعليقات:

غير معرف يقول...

كل سنة وانت طيب
يا جميل
ويارب تكون السنة الجاية في افضل حال
اخوك في الله

بودي يقول...

كل سنة وانت طيب يا نور الدرب
مش كنت تقول عشان نجيب لك هدية

ســـارة يقول...

كل سنة وانت طيب يانور
وعقبال مليون سنة

طيور الجنة يقول...

كل سنة وانت طيب يا نور الدرب
وعقبال يارب ما يكون عمرك 12487964359876535 سنة
أنا بصراحة مش عارفه الرقم ده أقرأه ازاي
بس اهو كده وخلاص

محمد أبووردة يقول...

جزاكم الله خيرا يا اخوانا والله انتوا اسعدتوني بزيارتكم للمدونة
ربنا يكرمكم يارب

استطلاع رأى

صوت مصر

أنا حر

فى قلوبنا حى يا شهيد

من درر الكلام

حرية وعدالة

الحكاية من البداية

كان لازم نثور

الحرية لشرفاء الوطن

الحرية لشرفاء الوطن